söndag 1 december 2013

What a day...!

Jag är trött. Jag är sur. Jag är glad. Jag är överlycklig. 

Vaknade vid 11 idag, och åt kebabtallrik till frukost...Åkte sedan och köpte fiskar med mamma och Jonas, det blev rätt många...

Sedan var det ju till att byta om, sminka sig o.s.v för att sedan åka ner till centralen för att möta Annie, för att sedan gå att träffa YOHIO!

Det är ju inte sådär jätte ofta man är vid centralen/nordstan, så det tog ett tag innan vi hittade varandra...Men sen så låste vi in väskorna i ett skåp och sedan var det ju bara att leta upp var YOHIO var någonstans...Vi hittade rätt fort, det var bara att följa skriken. När vi väl stått i kön en liten stund, började vi fundera på var det var någonstans det var man köper grejerna som han ska signera...Så vi gick ur kön och plötsligt såg vi ju det, så ställde oss i kö där, och medans vi står där kommer vi på att om vi hade stått kvar i kön så hade vi kommit dit, men men...

Och sedan var det vår tur...! Vi gick upp på scenen där han satt, lämnade fram grejerna, och tillbaka kom en skatt, typ! Alltså, det går inte att beskriva den där känslan man får så fort man gått därifrån, det var helt, jag vet inte vad! Men en sak är säker, det här var den bästa dagen på hur länge som helst! 

Fina, överlyckliga Annie <3

Me ^^

YOHIO!

Men resten av dagen var inte riktigt lika lyckad...Dom håller ju på att bygga om eller något så man kan inte ta tåget från Göteborg, utan måste först ta bussen till Mölndal. Så först var det ju till att köpa biljett, och jag hade ju bara kontanter så var ju tvungen att gå och köpa det hos någon kvinna i en sådan här lucka. Inte nog med att hon frågade om jag var under 20, jag fick betala 135:- för en vuxen biljett! Hade jag sett det direkt hade jag klart klagat, men såg det efteråt och då orkade jag inte...

Och sen. efter att ha tittat överallt, så står det inte Mölndal någonstans, så vi sa det att vi tar bussen till Kungsbacka, för att sedan ta tåget därifrån alt blivit hämtade där. Men på bussen där det står överallt att den ska till Kungsbacka, på bussen där dom sa att den går till Kungsbacka, så körde den bara till Liseberg och tillbaka...Så det blev till att ringa, vänta i en och en halv timme, för att sedan bli hämtade i Göteborg för att åka hem till Falkenberg/Ullared.

Men vi kom ju hem, fått träffa YOHIO, och fått ett, ovanligt, bra minne, så slutar den här dagen riktigt bra ändå! Och på pricken över i:et på allt, så stannade vi på McDonalds ^^

I väntan på skjuts...

Min signerade plansch!

Lycklig Annie med YOHIOs autograf ^.^

Min nya CD!

Det här var det jag köpte, såklart allt signerat ^^





Mina, snygga, höga skor!

Annie ^^

On the bus!


1 kommentar:

  1. Hehe Yohio är nice. Träffat honom... Tre-fyra gånger tror jag, första gången på UppCon 2012, tillsammans m ed Seike då. Favoritartist är han kanske inte, men han har talang i alla fall. Föredrog dock när han sjöng på japanska samt var med i Seremedy. ^_^

    SvaraRadera