lördag 2 november 2013

Mocka med stil!

Ska vi se, idag är det lördag, imorgon är det söndag, sen är det....SKOLA :''( Då har även det här höstlovet lidit mot sitt slut och det är återigen dags att gå till skolan, fan vad det suger!

Bortsätt från det så är det ju då dags att åka hem till Landvetter imorgon och träffa mamma again! Smiley kommer ju bli helt överlycklig ;) Men kommer ju inte få se mina små hästar på hela veckan...Får väl trösta mig med att jullovet inte är allt för långt bort nu...Då blir´e juletider igen, härligt!

Borde jag slänga min sadel? Hahah, är så lat så att jag inte använt sadeln på hela veckan, nobbade bettet några gånger också, vilket Valentino säkert tyckte var rätt val ;) Han har sådan tur som har mig, tack vare mig har nu Valentino rosa grimma + grimskaft, rosa mathink, och när jag ska mocka, ja, då blir det rosa till det med,
Rosa For Ever <3



Smiley & Suzette, även värsta fiender kan tycka om varandra i några sekunder ;)

Juice och bulle är aldrig fel på en slappar lördag ;)

Ja, vad säger man?

Älskade häst <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar